|
Zadania Oddziału Prezydialnego: 1) obsługa kancelaryjno-administracyjna Prezydenta; 2) koordynacja wyjazdów służbowych Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza oraz zawiadywanie obsługą transportową w tym obszarze; 3) prowadzenie spraw związanych z funkcją reprezentacyjną Prezydenta; 4) przygotowywanie dla Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza harmonogramów spotkań, konferencji i narad, wystąpień i przemówień okolicznościowych; 5) przekazywanie projektów uchwał do Biura Rady Miasta oraz prowadzenie rejestru projektów uchwał Rady; 6) ustalanie terminarza indywidualnych spotkań Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza z mieszkańcami oraz przygotowywanie tych spotkań pod względem merytorycznym, zgodnie z przedmiotem sprawy zadeklarowanym przez mieszkańca; 7) przesyłanie ewentualnych dyspozycji Prezydenta, Zastępców Prezydenta oraz Sekretarza po spotkaniach z mieszkańcami do właściwych wydziałów oraz jednostek organizacyjnych; 8) koordynacja czynności w zakresie działalności lobbingowej na zasadach określonych odrębnym zarządzeniem; 9) obsługa asystencka Prezydenta; 10) protokołowanie spraw zgłaszanych Prezydentowi w ramach przyjęć mieszkańców i ich ewidencjonowanie; 11) protokołowanie narad i konferencji zwoływanych przez Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza; 12) prowadzenie korespondencji związanej z udzielaniem honorowego patronatu Prezydenta; 13) przygotowywanie pism okolicznościowych, życzeń i gratulacji; 14) obsługa transportowa Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza oraz Skarbnika.
Do zadań Biura Prasowego i Komunikacji Społecznej należy: 1) zapewnienie stałego kontaktu Prezydenta i urzędu z mieszkańcami; 2) inicjowanie i organizowanie konsultacji społecznych w sprawach ważnych dla miasta z wykorzystaniem wszelkich dostępnych instrumentów dialogu społecznego; 3) koordynacja Rzeszowskiego Budżetu Obywatelskiego; 4) koordynacja badań i analiz dotyczących opinii i potrzeb mieszkańców w sprawach realizacji zadań miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb społeczności lokalnej.
Do zadań Referatu Prasowego należy: 1) stałe i szybkie informowanie mieszkańców o działaniach podejmowanych przez miasto; 2) prowadzenie działalności informacyjnej w sytuacji kryzysowej; 3) organizowanie współpracy mediów z Prezydentem, z wydziałami urzędu i jednostkami organizacyjnymi; 4) organizowanie konferencji prasowych Prezydenta, Zastępców Prezydenta i wyznaczonych przez nich przedstawicieli miasta; 5) informowanie przedstawicieli środków masowego przekazu o przedsięwzięciach i zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem miasta; 6) redagowanie komunikatów prasowych; 7) przygotowywanie serwisów prasowych; 8) reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach i monitorowanie pisemnych sprostowań przekazywanych do mediów przez pozostałe wydziały urzędu i jednostki organizacyjne.
Do zadań Referatu ds. Social Media należy: 1) prowadzenie profili miasta w mediach społecznościowych; 2) wspieranie działań komunikacyjnych i marketingowych wydziałów urzędu oraz jednostek organizacyjnych; 3) koordynacja działań wydziałów urzędu w zakresie przygotowywania materiałów i ich edycji.
|