Urząd Miasta Rzeszów |
Wydział Pozyskiwania Funduszy | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
fp@erzeszow.pl | ||
Serwis Informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | 7:30 - 15:30 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | dr inż. Paweł POTYRAŃSKI | |
Adres | Rynek 1, 35-064 Rzeszów | |
Telefon | 17 875 41 75 | |
ppotyranski@erzeszow.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Kieruje i organizuje pracę Wydziału | ||
4. Podstawa prawna | ||
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa z póź. zm. | ||
5. Struktura organizacyjna | ||
1) Wydziałem Pozyskiwania Funduszy kieruje dyrektor wydziału przy pomocy zastępcy dyrektora.
|
||
6. Zadania | ||
4) Do zadań Oddziału Projektów Infrastrukturalnych należy w szczególności:
5) Do zadań Oddziału Projektów Międzynarodowych i Nieinfrastrukturalnych należy w szczególności:
6) Do zadań Oddziału Projektów Transportu Publicznego i Informatycznych należy w szczególności:
7) Wydział Pozyskiwania Funduszy poza zadaniami wyszczególnionymi w ust. 4, 5 i 6 realizuje inne zadania, a w szczególności:
|
||
7. Tryb działania | ||
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
8. Wysokość opłat | ||
Nie dotyczy | ||
9. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Nie dotyczy | ||
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
Przetwarzanie danych osobowych interesantów Wydziału Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miasta Rzeszowa, którzy:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informuje się, że:
|
||
11. Informacje nieudostępnione | ||
Nie dotyczy |
Urząd Miasta Rzeszów |
Wydział Edukacji |
Data zatwierdzenia 2019-01-01 |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 17 788 99 00 | |
edukacja@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30, środa: 7.30 - 17.00 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Zbigniew Bury | |
Siedziba | pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
Zbigniew.Bury@erzeszow.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Kieruje Wydziałem i organizuje jego pracę przy pomocy dwóch zastępców: ds. finansowania oświaty i dyrektora ds. szkolnictwa: Zastępca Dyrektora ds. Finansowania Oświaty: Imię i nazwisko: Adam KUNIOR Siedziba: pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów e-mail: Adam.Kunior@erzeszow.pl Zastępca Dyrektora ds. Szkolnictwa: Imię i nazwisko: Aneta DĄBROWSKA Siedziba: pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów e-mail: Aneta.Dabrowska@erzeszow.pl |
||
4. Tryb działania |
||
5. Struktura organizacyjna | ||
W skład Wydziału wchodzą:
|
||
6. Zadania | ||
Do zadań Wydziału Edukacji należy w szczególności:
- gromadzenie i przetwarzanie informacji o działalności miejskich jednostek oświatowych, - monitorowanie, analizowanie i opiniowanie działań miejskich jednostek oświatowych, - informowanie Prezydenta o efektach działalności miejskich jednostek oświatowych, - przygotowywanie i przedkładanie Prezydentowi propozycji decyzji i poleceń służbowych wobec miejskich jednostek oświatowych, - monitorowanie wykonania decyzji i poleceń służbowych Prezydenta;
|
||
7. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Wydział prowadzi ewidencję szkół i placówek niepublicznych. |
Urząd Miasta Rzeszów |
Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń |
|
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 |
|
wdg@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7.30 - 15.30, środa 7.30 - 17.00 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Agnieszka Czyż-Byjoś |
|
Adres | pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Kieruje i organizuje pracę Wydziału. | ||
4. Podstawa prawna | ||
5. Struktura organizacyjna | ||
Wydziałem Działalności Gospodarczej i Zezwoleń zarządza dyrektor przy pomocy kierownika referatu. W skład Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń wchodzą:
|
||
6. Zadania | ||
Do zadań Centrum Obsługi Przedsiębiorcy należy w szczególności: 1) przyjmowanie w imieniu Prezydenta wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zwanej w dalszej części CEIDG): 16) współpraca z przedsiębiorcami w zakresie utrzymania porządku wokół obiektów handlowych, gastronomicznych i usługowych usytuowanych na terenie miasta, w których prowadzona jest działalność gospodarcza. Do zadań Referatu Zezwoleń i Kontroli należy w szczególności: 1) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem, zmianą, cofaniem i wygaszaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży; |
||
7. Tryb działania | ||
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Rzeszowa. |
||
8. Wysokość opłat | ||
Informacje na temat opłat podane są w poszczególnych kartach usług. | ||
9. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Rejestry:
Ewidencje:
Archiwa:
|
||
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
Przetwarzanie danych osobowych interesantów Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urzędu Miasta Rzeszowa Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informuję, że:
|
||
11. Informacje nieudostępnione | ||
Nie dotyczy. |
Urząd Miasta Rzeszów |
Urząd Stanu Cywilnego | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
Sala Ślubów: Rynek 1 (Ratusz) | ||
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
usc@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy |
Godziny pacy Urzędu Stanu Cywilnego: URODZENIA Osoby dokonujące zgłoszenia urodzenia noworodka proszone są o dokonywanie rejestracji elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP. Utworzenie profilu e-PUAP https://epuap.gov.pl Informacja telefoniczna pod numerami telefonów: 177 88 99 00, 17 875 46 06, 17 875 46 12, 17 875 46 47, 17 875 46 50. Informację w sprawie wpisywania zagranicznych aktów urodzeń do polskiego Rejestru Stanu Cywilnego można uzyskać pod numerami telefonów: 177 88 99 00, 17 875 46 20. UWAGA: W sprawie złożenia oświadczeń o uznaniu ojcostwa (można także złożyć oświadczenia o uznaniu ojcostwa przed urodzeniem się dziecka), oraz zmianie imienia dziecka do 6 miesięcy od sporządzenia aktu urodzenia prosimy o ustalenie terminu wizyty pod numerami telefonów: 177 88 99 00, 17 875 46 06, 17 875 46 12, 17 875 46 47, 17 875 46 50. MAŁŻEŃSTWA Przyjmowanie zapewnień przedślubnych do ślubu konkordatowego 17 875 41 84 i cywilnego 17 875 46 07, 17 875 46 21. Informację w sprawie wpisywania zagranicznych aktów małżeństwa do polskiego Rejestru Stanu Cywilnego oraz wydawania zaświadczeń o stanie cywilnym i zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą można uzyskać pod numerami telefonów: 177 88 99 00, 17 875 46 07, 17 875 46 21, 17 875 41 84. Śluby cywilne udzielane są w Ratuszu ul. Rynek 1 ZGONY Zgłoszenia zgonu prosimy dokonywać osobiście przez jednego przedstawiciela rodziny zmarłego. Informację w sprawie zgłoszenia zgonu oraz wpisywania zagranicznych aktów zgonu do polskiego Rejestru Stanu Cywilnego można uzyskać pod numerami telefonów: 177 88 99 00, 17 875 46 10, 17 875 44 79, 17 875 44 37. W soboty urząd jest nieczynny. ODPISY AKTÓW STANÓW CYWILNEGO Osoby ubiegające się o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego wcześniej sporządzonych w Rejestrze Stanu Cywilnego oraz zaświadczeń o stanie cywilnym proszone są o składanie wniosków za pośrednictwem platformy e-PUAP https://epuap.gov.pl lub drogą korespondencyjną na adres: Urząd Stanu Cywilnego w Rzeszowie pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów. Informację telefoniczną w sprawie wydania odpisu aktu stanu cywilnego można uzyskać pod nr telefonów: 177 88 99 00, 17 875 46 17, 17 875 46 19, 17 875 44 81, 17 875 47 55. ZMIANA NAZWISKA (IMIENIA), PROSTOWANIE I UZUPEŁNIANIE AKTÓW STANU CYWILNEGO W sprawach powyższych prosimy o składanie wniosków drogą korespondencyjną na adres: Urząd Stanu Cywilnego w Rzeszowie pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów. oraz za pośrednictwem platformy e-PUAP https://epuap.gov.pl Informację telefoniczną można uzyskać pod nr telefonów: 177 88 99 00, 17 875 46 20, 17 875 44 75, 17 875 46 09.
|
|
2. Kierownik |
||
Kierownik |
mgr Jerzy WIKTOR | |
Zastępca Kierownika | mgr Elżbieta GNATEK-OŻÓG | |
Zastępca Kierownika | mgr Marzena CZACH-SZARO | |
Zastępca Kierownika | mgr Iwona JABŁOŃSKA-GIERULA | |
Zastępca Kierownika | mgr Urszula KOWALSKA |
|
3. Kompetencje Kierownika |
||
Kieruje i organizuje pracę Wydziału na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa |
||
4. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
5. Struktura organizacyjna | ||
Urzędem Stanu Cywilnego zarządza Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, przy pomocy czterech zastępców kierownika. | ||
6. Zadania | ||
Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy w szczególności:
|
||
7. Tryb działania | ||
Czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego dokonuje Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego lub jego zastępcy. | ||
8. Wysokość opłat |
||
Wysokość opłaty skarbowej została określona w poszczególnych kartach informacyjnych. Opłatę skarbową można uiścić: przelewem na konto Urzędu Miasta Rzeszowa ul. Rynek 1, nr rachunku: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423, na miejscu, w kasie urzędu pok. nr 4. |
||
9. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Zgodnie z art. 28 ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2224 z późn. zm.) akty stanu cywilnego oraz akta zbiorowe rejestracji stanu cywilnego kierownik urzędu stanu cywilnego przechowuje przez okres: 100 lat – akty urodzenia oraz akta zbiorowe rejestracji stanu cywilnego dotyczące aktu urodzenia; 80 lat – akty małżeństwa, akty zgonu oraz akta zbiorowe rejestracji stanu cywilnego dotyczące aktu małżeństwa i aktu zgonu. Po upływie okresów, o których mowa, a przed przekazaniem aktów stanu cywilnego oraz akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego do właściwego archiwum państwowego ich udostępnianie przez kierownika urzędu stanu cywilnego następuje na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 z późn. zm).
Jednocześnie na podstawie art. 28 ustawy Prawa o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2224 z późn. zm.) kierownik urzędu stanu cywilnego przekazuje do właściwych archiwów państwowych księgi stanu cywilnego prowadzone przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy wraz z aktami zbiorowymi rejestracji stanu cywilnego oraz skorowidzami alfabetycznymi po upływie 100 lat od zamknięcia księgi urodzeń, a po upływie 80 lat od zamknięcia księgi małżeństw i księgi zgonów. Jeżeli w księdze stanu cywilnego była prowadzona więcej niż jedna księga stanu cywilnego, termin jej przechowywania jest liczony od daty zamknięcia ostatniej księgi stanu cywilnego prowadzonej w danej księdze. |
||
10. Spis treści zasobów | ||
1. Księgi urodzeń małżeństw i zgonów (cywilne). Szczegółowy wykaz powyższych zasobów znajduje się w załączniku. UWAGA: zasoby archiwalne ulegają zmianie w związku z bieżącym przekazywaniem archiwaliów w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, do Archiwum Państwowego w Rzeszowie. Z aktów stanu cywilnego znajdujących się w zasobach archiwalnych wydawane są odpisy i zaświadczenia (więcej w dziale: UZYSKANIE ODPISU AKTU STANU CYWILNEGO). |
||
11. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych | ||
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Przetwarzanie danych osobowych interesantów Urzędu Stanu Cywilnego Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informuję, że:
|
||
12. Informacje nieudostępnione | ||
Nie dotyczy |
-
Wykaz ksiąg stanu cywilnego będących w zasobach archiwalnych USC w Rzeszowie (29,63 kB)
załączył: Agnieszka Świder, Administrator dnia 2020-10-23 13:33 Liczba pobrań: 715
Urząd Miasta Rzeszowa |
Wydział Komunikacji |
|
1. Dane teleadresowe | ||
Adres
|
pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa
|
1 77 88 99 00 | |
e-mail
|
||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
Godziny pracy
|
pn - pt: 7:30 - 15:30
śr: 7:30 - 17:00
|
|
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Zdzisław Sudoł | |
Adres |
pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
|
|
zsudol@erzeszow.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Dyrektor Wydziału: organizuje i kieruje pracą Wydziału Komunikacji przy pomocy Zastępcy Dyrektora.
|
||
4. Zastępca Dyrektora
|
||
Imię i nazwisko | Eliza Tryczyńska-Wróbel | |
Adres |
pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
|
|
etryczynska@erzeszow.pl | ||
5. Struktura organizacyjna
|
||
Wydziałem Komunikacji zarządza Dyrektor Wydziału przy pomocy zastepcy dyrektora.
W Wydziale Komunikacji tworzy się:
1) Oddział Rejestracji Pojazdów, którego pracą kieruje kierownik oddziału;
2) Oddział Praw Jazdy, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 3) Oddział Transportu Drogowego, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 4) Referat Inżynierii Ruchu, którego pracą kieruje kierownik referatu - Miejski Inżynier Ruchu. |
||
6. Szczegółowe zadania referatów
|
||
Do zadań Oddziału Praw Jazdy należy w szczególności:
- wydawanie prawa jazdy po raz pierwszy – generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK), - wydawanie prawa jazdy w przypadku zmiany danych, - wydawani wtórnika prawa jazdy (w przypadku utraty lub zniszczenia), - wydawanie międzynarodowego prawa jazdy, - wydawanie prawa jazdy w przypadku upływu terminu ważności poprzedniego dokumentu - przedłużenie terminu ważności prawa jazdy, - wydawanie prawa jazdy w przypadku rozszerzania uprawnień do kierowania pojazdami, - wymiana zagranicznego prawa jazdy na polskie krajowe prawo jazdy, - wymiana pozwolenia wojskowego na prawo jazdy, - wymiana karty motorowerowej na prawo jazdy kategorii AM, - wydawanie zaświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdem, - wpis w prawie jazdy potwierdzający uzyskanie kwalifikacji lub szkolenia okresowego (kod 95) – generowanie profilu kierowcy zawodowego (PKZ), - wydawanie karty kwalifikacji kierowcy (KKK), - wymiana karty kwalifikacji kierowcy (KKK), - prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie zatrzymania prawa jazdy w przypadku przekroczenia dopuszczalnej prędkości o 50km/h na obszarze zabudowanym, - prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie zatrzymania prawa jazdy w przypadku przekroczenia limitu punktów karnych za naruszenia przepisów ruchu drogowego, - prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie zatrzymania prawa jazdy dłużnikom alimentacyjnym, - prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie skierowania na badania lekarskie, - wydawanie, wymiana, przedłużenie ważności zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane, - prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie cofnięcia uprawnień do kierowania pojazdami w przypadku orzeczenia wyrokiem sądu zakazu prowadzenia pojazdów, - prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie przywrócenia cofniętych uprawnień do kierowania pojazdami Do zadań Oddziału Rejestracji Pojazdów należy w szczególności:
- dokonywanie rejestracji pojazdów oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów rejestracyjnych lub dokumentów czasowo dopuszczających pojazd do ruchu oraz tablic rejestracyjnych, - przyjmowanie zawiadomień o nabyciu lub zbyciu pojazdu, dokonaniu istotnych zmian konstrukcyjnych w pojeździe, jego zniszczeniu (kasacji) bądź o zmianie adresu właściciela, - prowadzenie spraw związanych z wycofywaniem pojazdów z ruchu, - określanie i wpisywanie terminu badania technicznego pojazdu do dowodu rejestracyjnego pojazdu rejestrowanego po raz pierwszy, - prowadzenie spraw związanych z zatrzymywaniem dowodów rejetracyjnych lub odpowiadających im dokumentów przez organ kontroli i ich zwrotem po ustaniu przyczyn zatrzymania, - prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji w sprawie nakładania kar pieniężnych za niezgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu oraz za nieprzerejestrowanie pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do zadań Oddziału Transportu Drogowego należy:
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu osoby do ewidencji instruktorów i wydawanie legitymacji instruktora nauki jazdy,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu osoby do ewidencji wykładowców i wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących Stacje Kontroli Pojazdów,
- udzielanie lub zmiana uprawnień imiennych dla diagnostów do wykonywania badań technicznych i cofanie tych uprawnień,
- prowadzenie nadzoru nad SKP oraz OSK,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem, zmianą, wydawaniem wtórników uprawnień przewozowych,
- wydawanie i dokonywanie zmian zaświadczeń na przewozy drogowe na potrzeby własne,
- prowadzenie spraw związanych z zawieszeniem wykonywania krajowego transportu drogowego przez przedsiębiorców,
- prowadzenie nadzoru nad przedsiębiorcami posiadającymi uprawnienia przewozowe,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu oceny dobrej reputacji przewoźników drogowych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu transportu drogowego,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących pojazdów,
- prowadzenie ewidencji tablic indywidualnych,
- weryfikacja niezgodności parametrów technicznych pojazdów,
- prowadzenie magazynu tablic rejestracyjnych i druków ścisłego zarachowania z zakresu spraw prowadzonych przez Wydział Komunikacji,
Do zadań Referatu Inżynierii Ruchu należy w szczególności:
-rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu; -zatwierdzanie organizacji ruchu na podstawie złożonych projektów, opracowanych przez zarządcę drogi lub innych wnioskodawców, uprzednio zaopiniowanych przez zarządcę drogi; -przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji; -przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji; -opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych; -prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu; -bieżący nadzór nad realizacją przez Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie zadań z zakresu inżynierii ruchu; -współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami; -wydawanie w drodze decyzji administracyjnej, zezwoleń na przeprowadzenie zawodów sportowych, rajdów, wyścigów i innych imprez, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny, na podstawie opinii zarządcy drogi. |
||
7. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Nr 120/3/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 3 stycznia 2024 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa |
||
8. Tryb działania | ||
https://bip.erzeszow.pl/pl/375-zarzadzenia-prezydenta-miasta-rzeszowa/68347-zarzadzenia-prezydenta-miasta-rzeszowa-jako-kierownika-urzedu-od-2023-r/91343-zarzadzenie-nr-12032024-prezydenta-miasta-rzeszowa-z-dnia-3-stycznia-2024-r.html |
||
9. Rachunki bankowe |
||
Rachunki bankowe:
Opłata skarbowa: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423
Opłata za rejestrację pojazdów: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
Opłata za wydanie uprawnień do kierowania pojazdami: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
Opłata za wydanie licencji, zaświadczeń, zezwoleń, wypisów: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
|
||
10. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Rejestry:
- pojazdów, - dowodów rejestracyjnych, - pozwoleń czasowych, - znaków legalizacyjnych, - wydawanych licencji, zaświadczeń i zezwoleń wymaganych w transporcie drogowym, - praw jazdy międzynarodowych. Ewidencja:
- kierowców,
- pojazdów, - firm transportowych,
- diagnostów i Stacji Kontroli Pojazdów, - instruktorów nauki jazdy i Ośrodków Szkolenia Kierowców, - projektów organizacji ruchu.
Archiwa: archiwizowane są wszystkie akta kierowców i pojazdów jak również wnioski wraz z niezbędnymi dokumentami dotyczącymi wydania licencji, zezwoleń i zaświadczeń.
|
||
11. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
Przetwarzanie danych osobowych interesantów Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Rzeszowa
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str.1), dalej „RODO”, informuję że:
|
||
12. Informacje nieudostępnione | ||
Nieudostępniane są dane osobowe dotyczące włascicieli pojazdów i kierowców. |