Urząd Miasta Rzeszów |
Wydział Geodezji | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów | |
Telefon | 17 87 548 00 | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
ge@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzedu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Marcin PIEKARZ | |
Adres | ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów | |
Telefon | 17 87 548 00 | |
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Opis kompetencji | Kieruje i organizuje pracę Wydziału Geodezji przy pomocy zastepcy Dyrektora i Kierowników Oddziału | |
4. Podstawa prawna | ||
5. Struktura organizacyjna | ||
Struktura organizacyjna - opisPracą Wydziału kieruje Dyrektor-Geodeta powiatowy przy pomocy Zastępcy oraz kierowników oddziałów i kierownika ośrodka. W skład wydziału wchodzą następujące komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy: 1. Oddział Ewidencji Gruntów i Budynków 2. Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 3. Oddział Obsługi Narad Koordynacyjnych 4. Stanowisko pracy ds. ochrony gruntów rolnych i leśnych 5. Stanowisko pracy nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości 6. Stanowisko pracy ds. obsługi kancelaryjnej |
||
6. Zadania | ||
Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: Opłaty za uzyskane informacje wpłaca się w kasie, w siedzibie Wydziału. |
||
7. Tryb działania | ||
Dyrektor Wydziału bezpośrednio nadzoruje zadania realizowane przez: - Zastępcę Dyrektora; - Kierownika Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; - Kierownika Oddziału Ewidencji Gruntów i Budynków; - Kierownika Oddziału Obsługi Narad Koordynacyjnych; - Stanowisko pracy ds. ochrony gruntów rolnych i leśnych; - Stanowisko pracy nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości; - Stanowisko pracy ds. obsługi kancelaryjnej; |
||
8. Wysokość opłat | ||
Za udostępnianie materiałów oraz koordynację sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu pobierane są opłaty zgodne z obowiązującym cennikiem na podstawie Ustawy z dn. 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Opłatę można uiścić na miejscu. |
||
9. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Informację na temat danych zawartych w Operacie Ewidencji Gruntów i Budynków można uzyskać bezpośrednio pod numerem : 17 8754800 obsługa stron Ewidencji Gruntów i Budynków. |
||
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla interesantów Urzędu Miasta Rzeszowa Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:
Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Antoni Wilk, adres e-mail: iod@erzeszow.pl, ;
|
||
11. Informacje nieudostępnione | ||
- |
Urząd Miasta Rzeszów |
Wydział Architektury | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów | |
Telefon |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa: 17 788 99 00 Sekretariat: 17 875 43 34 |
|
ar@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy |
poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30 środa 7.30 – 17.00 |
|
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Katarzyna Leśko | |
Adres | ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów | |
Telefon | 17 875 43 34 | |
klesko@erzeszow.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
4. Podstawa prawna | ||
Podstawa prawna - opis
Zadania
- przygotowywanie zaświadczeń właściwych dla starosty - współpraca z Biurem Rozwoju Miasta Rzeszowa i innymi wydziałami w przygotowywaniu |
||
5. Struktura organizacyjna | ||
Wydziałem Architektury kieruje:
|
||
6. Zadania | ||
Prowadzone sprawy:
|
||
7. Tryb działania | ||
Podania i wnioski w celu uzyskania odpowiednich decyzji, zaświadczeń i pozostałych spraw można składać: - w sekretariacie Wydziału Architektury - Rzeszów , ul. Kopernika 15 , pok.35 , II piętro |
||
8. Wysokość opłat | ||
Wnioski nie podlegają opłacie skarbowej. Opłacie skarbowej podlegają decyzje i zaświadczenia. Wysokość opłaty skarbowej za uzyskane decyzje i zaświadczenia reguluje ustawa
Opłatę skarbową należy wpłacać na rachunek bankowy pod nazwą: „Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów” o numerze: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423
Potwierdzenie zapłaty opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku. Decyzje w sprawach zabudowy mieszkaniowej są zwolnione z opłaty skarbowej. |
||
9. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Ewidencja Archiwa |
||
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych | ||
Przetwarzanie danych osobowych interesantów Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informuję, że:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali - ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
|
||
11. Informacje nieudostępnione | ||
Nie dotyczy |
-
1 wniosek o ustalenie lokalizacji celu publicznego albo warunkow zabudowy (555,32 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2024-03-26 08:03 Liczba pobrań: 554
-
1 Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunkow zabudowy (80,46 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2024-06-04 11:53 Liczba pobrań: 276
-
2 Wniosek o zarejestrowanie DZIENNIKA BUDOWY (28,75 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2022-01-13 11:18 Liczba pobrań: 770
-
3 Wniosek o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu-lokali (654,17 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-12-21 11:07 Liczba pobrań: 289
-
4 (PB-18) Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części (Obowiązuje od 17.02.2021) (277,06 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-07-05 10:28 Liczba pobrań: 299
-
7 (PB-2) Zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (Obowiązujący od 18.02.2021 r.) (451,55 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-02-18 10:39 Liczba pobrań: 2785
-
7a (PB-2a) Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego (Obowiązujący od 05.07.2021) (262,76 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-07-05 09:58 Liczba pobrań: 378
-
8 (PB-9) Wniosek o przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę (Obowiązujący od 19.02.2021) (458,87 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-02-23 15:24 Liczba pobrań: 762
-
9 Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy (41,00 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-05-20 09:07 Liczba pobrań: 695
-
10 (PB-14) Wniosek o wydanie decyzji wejścia w teren sąsiedniej nieruchomości (Obowiązuje od 17.02.2021) (288,97 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-02-17 12:57 Liczba pobrań: 169
-
12 Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki z MPZP (33,50 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-12-03 11:52 Liczba pobrań: 443
-
13 Wniosek o wydanie wypisu i wyrysui z MPZP (29,00 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2019-12-23 14:07 Liczba pobrań: 860
-
14 Uzupełnienie wniosku (30,50 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2020-02-21 14:45 Liczba pobrań: 1381
-
15 (PB-11) Wniosek o przeniesienie praw ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu (Obowiązujący od 19.02.2021) (456,99 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-02-23 15:23 Liczba pobrań: 98
-
16 (PB-13) Wniosek o wydanie decyzji o wyłączeniu art. 45a ust. 1 Prawo budowlane (Obowiązujący od 19.02.2021) (441,46 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-02-23 15:23 Liczba pobrań: 183
-
17 (PB-4) Zgłoszenie rozbiórki (Obowiązujący od 19.02.2021) (463,98 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-02-23 15:23 Liczba pobrań: 328
-
18 (PB-3) Wniosek o pozwolenie na rozbiórkę (Obowiązujący od 26.02.2021) (251,89 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-03-02 11:59 Liczba pobrań: 295
-
19 (PB-1) Wniosek o pozwolenie na budowę (Obowiązujący od 01.07.2021) (283,37 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-07-05 10:10 Liczba pobrań: 1629
-
20 (PB-6) Wniosek o wydanie odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego (Obowiązujący od 01.07.2021) (179,82 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-07-05 10:01 Liczba pobrań: 134
-
21 (PB-7) Wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę (Obowiązujący od 01.07.2021) (315,16 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-07-05 10:02 Liczba pobrań: 271
-
22 (PB-8) Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę tymczasowego obiektu tymczasowego (Obowiązujący od 01.07.2021) (285,13 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-07-05 10:02 Liczba pobrań: 83
-
23 (PB-5) Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (Obowiązujący od 01.07.2021) (230,55 kB)
załączył: Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia 2021-07-09 12:31 Liczba pobrań: 2921