Dzwoniąc na infolinię Urzędu Miasta Rzeszowa można uzyskać niezbędne i podstawowe informacje o procedurach oraz obowiązujących formularzach przy załatwianiu spraw we wszystkich wydziałach Urzędu Miasta Rzeszowa oraz jednostkach organizacyjnych miasta. Pod jednym numerem otrzymasz informacje o miejscu złożenia wniosku, przewidywanym terminie wydania decyzji lub stanie załatwianej sprawy oraz obowiązujących opłatach.
W tym informacje z zakresu m.in:
- prawo jazdy, rejestracja pojazdu,
- zameldowanie/wymeldowanie,
- dowód osobisty,
- zgłoszenie urodzenia dziecka,
- akty stanu cywilnego,
- podatki,
- stypendia szkolne,
- karta Rodzina Wielodzietna 3+, Rodzina Zastępcza, karta Dużej Rodziny, Rodzina 500+, Dobry Start,
- wycinka drzew i krzewów,
- rejestracja, zawieszenie, zmiana, wznowienie i wykreślenie działalności gospodarczej,
- mapy, wypisy i wyrysy z rejestru gruntów,
- pozwolenie na budowę i rozbiórkę,
- wywóz, harmonogram i opłaty za odpady,
- imprezy kulturalno-sportowe, …. itp.
Numer 1 77 88 99 00 dostępny jest w godzinach pracy Urzędu Miasta Rzeszowa (poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 7.30 do godz. 15.30 oraz w środy od godz. 7.30 do godz. 17.00).