Data wydruku: 2020-08-05 06:17:53

umrzeszow

e-mail: www: erzeszow.pl

www.miejscedlaciebie.erzeszow.pl

Podmiot promocji

RZESZÓW jako:

  • miasto, które inspiruje, daje wolność i pomaga znaleźć swoje miejsce;
  • miejsce dobrego startu do kariery - nauki, studiowania, rozwoju, w końcu do życia;
  • miasto dobrze prosperujące z osiągnięciami , dużym potencjałem i gwarancją sukcesu;
  • miasto dynamicznie się rozwijające, o ważnym znaczeniu gospodarczym, nowoczesne z tradycjami;
  • miasto turystycznie atrakcyjne, dobrze geograficznie usytuowane, skąd wszędzie blisko.

Założenia kampanii

Zespół Pectus

  • z zachowaniem opisanej i obowiązującej Marki Rzeszów,
  • z wykorzystaniem wizerunku zespołu PECTUS, w świetle jego kariery i sukcesów: Carpathia Festival, Sopot Festival.

Cel kampanii

Zachęcenie młodych osób do odwiedzenia strony internetowej www.miejscedlaciebie.erzeszow.pl;
Docelowo – wzrost popularności Rzeszowa wśród młodzieży.

Dedykowana strona internetowa

Strona portalu zespołu Pectus

  • Film reklamowy z piosenką "To co chciałbym Ci dać",
  • Najnowszy album fotograficzny,
  • Bieżące informacje,
  • Newsletter,
  • Konkurs

Napisz, zaśpiewaj i nagraj finałową zwrotkę piosenki, która najlepiej odda ducha Rzeszowa - miasta, z którego pochodzi zespół PECTUS.
Wyślij swój plik za pomocą formularza zamieszczonego poniżej. Autor zwrotki, która najbardziej będzie oddawać ducha Rzeszowa – zostanie nagrodzony wspólnym występem z zespołem PECTUS podczas festiwalu Carpathia oraz romantycznym weekendem w Rzeszowie dla dwojga.
Nagrodę funduje czterogwiazdkowy Grand Hotel – weekendowy pobyt w najlepszym apartamencie z jacuzi, romantyczną kolację, zabiegi kosmetyczne, karnet do bowling klubu i do dyskoteki.
Rzeszów zwiedzisz w towarzystwie osobistego przewodnika.

Dobór mediów

SPOT w telefonii 36,6: Wejdź na www.miesjce-dla-ciebie.pl. Odsłuchaj utwór „To co chciałbym Ci dać”. Przeczytaj o mieście, z którego pochodzi zespół PECTUS i daj się zainspirować. Napisz finałową zwrotkę piosenki, która najlepiej odda ducha miasta, z którego pochodzi PECTUS i wygraj cenne nagrody.

PYTANIE SPRAWDZAJĄCE:
Aby wystąpić na scenie z zespołem PECTUS muszę wejść na stronę internetową:
1. miejsce-dla-ciebie.pl (wybierz jeden)
2. kaktus.pl (wybierz dwa),
3. festiwal.pl (wybierz trzy).

300 bilbordów od firmy Stroer’a - wzajemne świadczenie usług: bilbordy za wizerunek zespołu:

Baner portalu zespołu Pectus

Świadczenia wzajemne

Radio ZET – emisja spotu reklamowego z prezentacją nazwy dedykowanej strony internetowej Miasta Rzeszowa o długości 20 s. w ilości 23, emisja w dniach 9 - 13 lutego 2009 r.
Telewizja TVN 24 – emisja spotu reklamowego z logo Miasta Rzeszowa o długości 15 sek.; 9 spotów w dniach 2-6 marca
Telewizja VH 1 - emisja spotu reklamowego z logo Miasta Rzeszowa o długości 15 s. w ilości 70 emisji

Płyta zespołu Pectus

  • Tygodnik Gala – zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w reklamie (1/2 strony) płyty Pectus numerze z 2 i 16 marca 2009 (nakład 330.000 egzemplarzy),
  • Portal internetowy „onet.pl” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750x100 i skyscraperze 160x600 reklamującym płytę Pectus, 1.800.000 odsłon w ciągu 2 tyg.
  • Portal internetowy „Plejada” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750X100 i panelu 660 x 60 reklamującym płytę Pectus
  • Portal internetowy „nasza-klasa.pl” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze reklamującym płytę Pectus, 10 mln. odsłon w ciągu 2 tyg.
  • Portal internetowy „qlmusic.pl” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 196/331 reklamującym płytę Pectus oraz umieszczenie loga miasta Rzeszów przy info o zespole z przekierowaniem do strony internetowej wskazanej przez Zleceniodawcę – staly baner przez miesiąc.
  • Portal internetowy „switch2one” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750X100 (10.000 odsłon w ciągu tygodnia) i boxie 300X250 (25.000 odsłon w ciągu tygodnia) reklamującym płytę Pectus
  • trasa koncertowa: 1 marca 2009 – 31 listopada 2009 roku - minimum 20 koncertów,
  • płyta: dnia 13 marca 2009 r.
  • umieszczenie logo Miasta Rzeszowa na okładce płyty,
  • umieszczenie logo Miasta Rzeszowa na plakatach koncertowych i widokówkach z wizerunkiem zespołu PECTUS;
  • umieszczenie logo Miasta Rzeszowa na odzieży członków obsługi technicznej koncertów,
  • umieszczenie logo Miasta Rzeszowa na samochodzie przewożącym zespół PECTUS,
  • emisję filmu promującego Miasto Rzeszów na telebimie przed każdym koncertem,
  • umieszczenie informacji o Rzeszowie w oficjalnym portalu internetowym zespołu PECTUS, z przekierowaniem do wybranego portalu internetowego miasta,
  • reklamę słowną, polegającą na podawaniu w mediach oraz przed koncertami informacji o Rzeszowie.
  • 21 lutego 2009 r. (sobota) – Hit Generator TVP 2 – granie na żywo „Jeden moment”

21 lutego 2009 r. (sobota) – Hit Generator TVP 2 – granie na żywo „Jeden moment”.

Lider zespołu w występie na żywo Fani zespołu Pectus przed koncertem

Budżet kampanii

Strona internetowa - 14 640 zł,
Bilbordy (emisja) - 300 szt. (100 000 zł): Warszawa - 70 szt., Chorzów - 5 szt., Gdańsk - 25 szt., Gdynia - 10 szt., Gliwice - 10 szt., Katowice - 25 szt., Kraków - 35 szt., Lublin - 15 szt., Łódź - 20 szt., - Poznań - 30 szt., Rzeszów - 10 szt., Wrocław - 30 szt., Zabrze - 5 szt., Kielce - 5 szt., Tarnów - 5 szt.
Bilbordy (druk 320 szt.) - 17 821 zł,
Bilbord (projekt) - 1 830 zł,
Telefonia 36,6 - 11 712 zł,
Świadczenia QL Music, w tym Radio Zet - 38 430 zł (100.000 zł),
Grand Hotel (3 000 zł).

Razem: 84 433 zł (287 433 zł)
Zespół Pectus - 50 000 zł