Wniosek wraz z załącznikami można złożyć:
1) w formie papierowej w:
Formularze papierowe Wniosku o wydanie/duplikat/przedłużenie okresu ważności Karty dostępne są w w/w lokalizacjach Urzędu Miasta Rzeszowa.
2) w formie elektronicznej:
a) z wykorzystaniem elektronicznego formularza Wniosku dostępnego na Portalu eUsług Urzędu Miasta Rzeszowa (eobywatel.erzeszow.pl);
b) wypełniony formularz Wniosku wraz z wymaganymi dokumentami należy wysłać na adres Urzędu Miasta Rzeszowa:
- poprzez platformę e-PUAP na adres: /umrz/SkrytkaESP;
- poprzez skrzynkę e-Doręczeń na adres: AE:PL-60020-53588-GCHSH-14.
Rozpatrywanie i uzupełnianie Wniosku
Wniosek rozpatrywany jest niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 21 dni od dnia złożenia Wniosku i w tym czasie wydawana jest Karta.
1. Urząd Miasta Rzeszowa, w celu ustalenia uprawnień do Karty może wezwać wnioskodawcę do uzupełnienia Wniosku lub okazania innych dokumentów, niż wymienione w § 6 ust. 2 pkt 1-9 Regulaminu, które powinien okazać w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania.
2. Niezastosowanie się do wezwania, o którym mowa w § 7 ust. 1 Regulaminu, skutkuje pozostawieniem Wniosku bez rozpoznania.
3. Informacja o negatywnym rozpatrzeniu Wniosku dokonywana jest w formie pisemnej i nie przysługuje od niej możliwość odwołania.
4. Organizator, może wezwać Wnioskodawcę do uzupełnienia dokumentów przekładanych celem potwierdzenia Uprawnień do posiadania Karty podczas corocznej weryfikacji, które powinien uzupełnić w terminie nie później niż do dnia 31 maja roku rozliczeniowego.
5. Niezastosowanie się do wezwania, o którym mowa w § 7 ust. 4 Regulaminu skutkować będzie zablokowaniem możliwości korzystania z Uprawnień Programu.