Urząd Miasta Rzeszowa |
Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
cks@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | poniedzialek - piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 - 17.00 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Bożena Kuźniar | |
Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Kieruje i organizuje pracę Wydziału na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta. | ||
4. Z-ca Dyrektora | ||
Imię i nazwisko | Augustyn Rębisz | |
Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
5. Z-ca Dyrektora | ||
Imię i nazwisko | Barbara Szałęga | |
Adres | ul. Kopernika 16, Rzeszów | |
6. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Nr 120/210/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 8 sierpnia 2024 r. - w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa |
||
7. Struktura organizacyjna | ||
W skład Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich wchodzą: 1) Oddział Ewidencji Ludności, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 2) Oddział Dowodów Osobistych i Spraw Obywatelskich, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 3) Oddział Informacji Publicznej; 4) Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców, którego pracą kieruje kierownik referatu. |
||
8. Zadania | ||
Do zadań Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich należy w szczególności:
|
||
9. Tryb działania | ||
Określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
10. Wysokość opłat | ||
Udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL: Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa 17 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423, z zaznaczeniem „opłata skarbowa”. Opłata za udostępnienie danych jednostkowych 31 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 36 1020 4391 0000 6802 0144 6541, z zaznaczeniem „opłata za udostępnienie danych”. Wymeldowanie lub anulowanie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnej: Od decyzji administracyjnej pobiera się opłatę skarbową w wysokości 10 zł. Opłatę skarbową należy wpłacić na rachunek bankowy: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423. Zaświadczenie z akt ewidencji ludności: Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydane w sprawach wymienionych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej. Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej: Udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych : Opłaty można wnieść na rachunek bankowy: Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa 17 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423, z zaznaczeniem „opłata skarbowa”. Opłata skarbowa za udostępnienie jednostkowych danych 31 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 36 1020 4391 0000 6802 0144 6541, z zaznaczeniem „opłata za udostępnienie danych”. Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy: Zameldowanie/wymeldowanie osoby na pobyt stały : Urząd Miasta Rzeszowa |
||
11. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Wydział prowadzi rejestr mieszkańców i wprowadza dane do rejestru PESEL i rejestru dowodów osobistych w czasie rzeczywistym. Na pisemny wniosek udostępnia się dane z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych. Wydział prowadzi ewidencje stowarzyszeń zwykłych, które maja siedzibę na terenie miasta Rzeszowa. Wydział gromadzi i przechowuje dokumentację związaną z dowodami osobistymi. |
||
12. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:
|
||
13. Informacje nieudostępnione | ||
- |