|
Urząd Miasta Rzeszowa |
Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich | |
| 1. Dane teleadresowe | ||
| Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
| Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
| cks@erzeszow.pl | ||
| Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
| Godziny pracy | poniedzialek - piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 - 17.00 | |
| 2. Dyrektor | ||
| Imię i nazwisko | Bożena Kuźniar | |
| Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
| 3. Kompetencje Dyrektora | ||
| Kieruje i organizuje pracę Wydziału na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta. | ||
| 4. Z-ca Dyrektora | ||
| Imię i nazwisko | Augustyn Rębisz | |
| Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
| 5. Z-ca Dyrektora | ||
| Imię i nazwisko | Barbara Szałęga | |
| Adres | ul. Kopernika 16, Rzeszów | |
| 6. Podstawa prawna | ||
|
Zarządzenie Nr 84/2025 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 stycznia 2025 r. - w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa |
||
| 7. Struktura organizacyjna | ||
| W skład Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich wchodzą: 1) Oddział Ewidencji Ludności, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 2) Oddział Dowodów Osobistych i Spraw Obywatelskich, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 3) Oddział Informacji Publicznej; 4) Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców, którego pracą kieruje kierownik referatu. |
||
| 8. Zadania | ||
|
Do zadań Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich należy w szczególności:
|
||
| 9. Tryb działania | ||
| Określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
| 10. Wysokość opłat | ||
|
Udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL: Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa 17 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 90 1240 6960 3851 0062 0000 0423, z zaznaczeniem „opłata skarbowa”. Opłata za udostępnienie danych jednostkowych 31 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 08 1240 1037 1111 0011 5303 9345, z zaznaczeniem „opłata za udostępnienie danych”. Wymeldowanie lub anulowanie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnej: Od decyzji administracyjnej pobiera się opłatę skarbową w wysokości 10 zł. Opłatę skarbową należy wpłacić na rachunek bankowy: 90 1240 6960 3851 0062 0000 0423. Zaświadczenie z akt ewidencji ludności: Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydane w sprawach wymienionych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej. Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej: Udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych : Opłaty można wnieść na rachunek bankowy: Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa 17 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 90 1240 6960 3851 0062 0000 0423, z zaznaczeniem „opłata skarbowa”. Opłata za udostępnienie jednostkowych danych 31 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 08 1240 1037 1111 0011 5303 9345, z zaznaczeniem „opłata za udostępnienie danych”. Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy: Zameldowanie/wymeldowanie osoby na pobyt stały : Urząd Miasta Rzeszowa |
||
| 11. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
| Wydział prowadzi rejestr mieszkańców i wprowadza dane do rejestru PESEL i rejestru dowodów osobistych w czasie rzeczywistym. Na pisemny wniosek udostępnia się dane z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych. Wydział prowadzi ewidencje stowarzyszeń zwykłych, które maja siedzibę na terenie miasta Rzeszowa. Wydział gromadzi i przechowuje dokumentację związaną z dowodami osobistymi. |
||
| 12. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
|
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:
|
||
| 13. Informacje nieudostępnione | ||
| - | ||