Data wydruku: 2025-02-16 01:34:55

Urząd Miasta Rzeszowa

e-mail: umrz@erzeszow.pl www: erzeszow.pl

Wydziały UM Rzeszów

Informacje o Wydziale

Urząd Miasta Rzeszowa

Wydział Zarządzania Infrastrukturą Urzędu

1. Dane teleadresowe
Adres ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa 17 788 99 00
e-mail wzi@erzeszow.pl
Serwis informacyjny Urzedu Miasta Rzeszowa www.erzeszow.pl
Godziny pracy poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Marta Polak
Adres ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
e-mail Marta.Polak@erzeszow.pl
3. Kompetencje Dyrektora

Kieruje i organizuje pracę Wydziału na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa. 

4. Podstawa prawna
Zarządzenie Nr 120/210/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 8 sierpnia 2024 r. - w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.

5. Struktura organizacyjna

W skład Wydziału Zarządzania Infrastrukturą Urzędu wchodzą:

1) Oddział Zarządzania Budynkami,

2) Oddział Gospodarowania Zasobami, którego pracą kieruje kierownik oddziału.
6. Zadania

Do zadań Oddziału Zarządzania Budynkami należy w szczególności:

  • zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami biurowymi urzędu;
  • przygotowywanie umów związanych z administrowaniem lokalami oraz umów na dostawę mediów do budynków i lokali urzędu;
  • prowadzenie dokumentacji budynków i lokali;
  • planowanie remontów i konserwacji budynków i lokali urzędu;
  • zapewnienie ciągłości dostaw mediów;
  • zapewnienie okresowych przeglądów budynków i infrastruktury technicznej;
  • zabezpieczenie mienia przed pożarem, kradzieżą i innymi zniszczeniami oraz kontrola wydziałów odnośnie przestrzegania przepisów w tym zakresie;
  • organizowanie działań mających na celu optymalizację kosztów ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń osobowych i komunikacyjnych miasta;
  • współpraca z Inspektorem ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w zakresie dotyczącym budynków urzędu, analiza stanu bhp oraz realizacja zleceń i wniosków Inspektora ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
    w zakresie działania urzędu;
  • prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych oraz zapasów magazynowych z wyłączeniem ewidencji prowadzonej zgodnie z zapisami § 52 ust. 7 pkt 15, § 53 ust. 3 pkt 17, § 61 ust. 6 pkt 2, § 70 ust. 5 pkt 14, § 74 ust. 5 pkt 22 oraz § 81 ust. 5 pkt 2 niniejszego Regulaminu z wykorzystaniem narzędzia informatycznego w postaci oprogramowania dziedzinowego użytkowanego przez urząd;
  • prowadzenie ewidencji ilościowej drobnego sprzętu (EDS) z wykorzystaniem narzędzia informatycznego w postaci oprogramowania dziedzinowego użytkowanego przez urząd;
  • rozliczanie płatności wynikających z zawartych umów związanych z administrowaniem lokalami i dostawami mediów;
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami wytwarzanymi w urzędzie.

Do zadań Oddziału Gospodarowania Zasobami należy w szczególności:

  • utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych oraz estetycznego wyglądu budynków urzędu i ich otoczenia;
  • zapewnienie dozoru budynków urzędu;
  • gospodarowanie mieniem ruchomym, w tym również środkami transportu, organizacja zaopatrzenia w paliwo samochody służbowe;
  • organizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego urzędu, zakup mebli i wyposażenia;
  • organizowanie działań mających na celu optymalizację kosztów zakupu materiałów biurowych na potrzeby urzędu oraz jednostek organizacyjnych;
  • realizacja zapotrzebowania na pieczątki, pieczęcie i tablice urzędowe oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie;
  • prowadzenie powielarni, dzierżawa urządzeń kopiujących, zlecanie usług poligraficznych i introligatorskich;
  • prowadzenie magazynów gospodarczych;
  • prenumerata dzienników urzędowych oraz prasy dla potrzeb urzędu;
  • konserwacja sprzętu i wyposażenia technicznego urzędu;
  • prowadzenie drobnych napraw oraz remontów w budynkach i lokalach urzędu;
  • zabezpieczenie techniczne spotkań Prezydenta z mieszkańcami.

Wydział Zarządzania Infrastrukturą Urzędu, poza zadaniami wyszczególnionymi w zadaniach Oddziału Zarządzania Budynkami i Oddziału Gospodarowania Zasobami, realizuje również zadania wynikające z prowadzenia Biura Rzeczy Znalezionych na zasadach określonych w odrębnym zarządzeniu.

Do zadań wspólnych oddziałów należy w szczególności  zabezpieczenie pod względem techniczno-materialnym wyborów parlamentarnych, Prezydenta RP, organów jednostek samorządu terytorialnego, posłów do Parlamentu Europejskiego oraz referendum ogólnopolskiego i gminnego.

7. Tryb działania

Określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa

Zarządzenie Nr 120/260/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 19 września 2024 r. - zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.

8. Wysokość opłat
-
9. Rejestry, archiwa, ewidencje
-
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Antoni Wilk, adres e-mail: iod@erzeszow.pl,  numer telefonu 17 875 44 99;
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezwłocznego uzyskania informacji publicznej zawierającej aktualną wiedzę o sprawach publicznych - na podstawie art. 3 ust. 2 oraz art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres sześciu miesięcy;
  5. Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług;
  6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług.
11. Informacje nieudostępnione
-