
Urząd Miasta Rzeszowa
|
Wydział Zarządzania Infrastrukturą Urzędu
|
1. Dane teleadresowe |
Adres |
ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa |
17 788 99 00 |
e-mail |
wzi@erzeszow.pl |
Serwis informacyjny Urzedu Miasta Rzeszowa |
www.erzeszow.pl |
Godziny pracy |
poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30 |
2. Dyrektor |
Imię i nazwisko |
Marta Polak |
Adres |
ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów |
e-mail |
Marta.Polak@erzeszow.pl |
3. Kompetencje Dyrektora |
Kieruje i organizuje pracę Wydziału na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.
|
4. Podstawa prawna |
Zarządzenie Nr 120/210/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 8 sierpnia 2024 r. - w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa. |
5. Struktura organizacyjna
|
W skład Wydziału Zarządzania Infrastrukturą Urzędu wchodzą:
1) Oddział Zarządzania Budynkami,
2) Oddział Gospodarowania Zasobami, którego pracą kieruje kierownik oddziału. |
6. Zadania |
Do zadań Oddziału Zarządzania Budynkami należy w szczególności:
- zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami biurowymi urzędu;
- przygotowywanie umów związanych z administrowaniem lokalami oraz umów na dostawę mediów do budynków i lokali urzędu;
- prowadzenie dokumentacji budynków i lokali;
- planowanie remontów i konserwacji budynków i lokali urzędu;
- zapewnienie ciągłości dostaw mediów;
- zapewnienie okresowych przeglądów budynków i infrastruktury technicznej;
- zabezpieczenie mienia przed pożarem, kradzieżą i innymi zniszczeniami oraz kontrola wydziałów odnośnie przestrzegania przepisów w tym zakresie;
- organizowanie działań mających na celu optymalizację kosztów ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń osobowych i komunikacyjnych miasta;
- współpraca z Inspektorem ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w zakresie dotyczącym budynków urzędu, analiza stanu bhp oraz realizacja zleceń i wniosków Inspektora ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
w zakresie działania urzędu;
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych oraz zapasów magazynowych z wyłączeniem ewidencji prowadzonej zgodnie z zapisami § 52 ust. 7 pkt 15, § 53 ust. 3 pkt 17, § 61 ust. 6 pkt 2, § 70 ust. 5 pkt 14, § 74 ust. 5 pkt 22 oraz § 81 ust. 5 pkt 2 niniejszego Regulaminu z wykorzystaniem narzędzia informatycznego w postaci oprogramowania dziedzinowego użytkowanego przez urząd;
- prowadzenie ewidencji ilościowej drobnego sprzętu (EDS) z wykorzystaniem narzędzia informatycznego w postaci oprogramowania dziedzinowego użytkowanego przez urząd;
- rozliczanie płatności wynikających z zawartych umów związanych z administrowaniem lokalami i dostawami mediów;
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami wytwarzanymi w urzędzie.
Do zadań Oddziału Gospodarowania Zasobami należy w szczególności:
- utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych oraz estetycznego wyglądu budynków urzędu i ich otoczenia;
- zapewnienie dozoru budynków urzędu;
- gospodarowanie mieniem ruchomym, w tym również środkami transportu, organizacja zaopatrzenia w paliwo samochody służbowe;
- organizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego urzędu, zakup mebli i wyposażenia;
- organizowanie działań mających na celu optymalizację kosztów zakupu materiałów biurowych na potrzeby urzędu oraz jednostek organizacyjnych;
- realizacja zapotrzebowania na pieczątki, pieczęcie i tablice urzędowe oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie;
- prowadzenie powielarni, dzierżawa urządzeń kopiujących, zlecanie usług poligraficznych i introligatorskich;
- prowadzenie magazynów gospodarczych;
- prenumerata dzienników urzędowych oraz prasy dla potrzeb urzędu;
- konserwacja sprzętu i wyposażenia technicznego urzędu;
- prowadzenie drobnych napraw oraz remontów w budynkach i lokalach urzędu;
- zabezpieczenie techniczne spotkań Prezydenta z mieszkańcami.
Wydział Zarządzania Infrastrukturą Urzędu, poza zadaniami wyszczególnionymi w zadaniach Oddziału Zarządzania Budynkami i Oddziału Gospodarowania Zasobami, realizuje również zadania wynikające z prowadzenia Biura Rzeczy Znalezionych na zasadach określonych w odrębnym zarządzeniu.
Do zadań wspólnych oddziałów należy w szczególności zabezpieczenie pod względem techniczno-materialnym wyborów parlamentarnych, Prezydenta RP, organów jednostek samorządu terytorialnego, posłów do Parlamentu Europejskiego oraz referendum ogólnopolskiego i gminnego.
|
7. Tryb działania |
Określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa
Zarządzenie Nr 120/260/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 19 września 2024 r. - zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.
|
8. Wysokość opłat |
- |
9. Rejestry, archiwa, ewidencje |
- |
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale |
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Antoni Wilk, adres e-mail: iod@erzeszow.pl, numer telefonu 17 875 44 99;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezwłocznego uzyskania informacji publicznej zawierającej aktualną wiedzę o sprawach publicznych - na podstawie art. 3 ust. 2 oraz art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres sześciu miesięcy;
- Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług;
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług.
|
11. Informacje nieudostępnione |
- |