Podziemna Trasa Turystyczna Miasta Rzeszowa „Rzeszowskie Piwnice”
- projekt:
akcja promocyjna pokazująca nową atrakcję stolicy podkarpacia - Podziemną Trasę Turystyczną „Rzeszowskie Piwnice” wraz z Centrum Informacji Turystyczno-Kulturalnej;
- przekaz i grupa docelowa:
do zbudowania przesłania wykorzystano fakt otwarcia nowego obiektu wejścia i przedłużenia trasy podziemnej z 213 do 369 metrów; reklama miała wzbudzać u odbiorców zainteresowanie i chęć poznania historii podziemnego miasta;
- odbiorcy:
mieszkańcy Polski, organizatorzy turystyki, mieszkańcy regionu;
- środki przekazu:
ogłoszenia prasowe w publikatorach turystycznych opiniotwórczych: Panorama Polskich Miast i Gmin, Wiadomości Turystyczne, Primacharter, W podróży oraz materiały drukowane - ulotki, foldery, reklama na własnych wydawnictwach, bilbordy, internet, PR;
- koszt przedsięwzięcia:
45 tys. zł