Aktualności
W związku z sytuacją epidemiczną w kraju i decyzją Rady Ministrów w Urzędzie Miasta Rzeszowa i jednostkach organizacyjnych miasta ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców zostały przedłużone do 25 kwietnia 2021 r.
Wizyta w Urzędzie Miasta Rzeszowa jest możliwa tylko i wyłącznie w przypadku spraw wymagających obecności klienta, po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym umówieniu terminu.
Z Urzędem Miasta Rzeszowa można kontaktować się w sposób zdalny - w formie e-mailowej, telefonicznej oraz poprzez platformę ePUAP.
Punkty Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa, zlokalizowane w galeriach handlowych, są nieczynne do 25 kwietnia 2021 r.
Szczegółowe informacje wraz z listą kontaktów dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa oraz pod numerem Infolinii Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00.
Wykaz telefonów Urzędu Miasta Rzeszowa
Opis procedur dotyczących załatwiania spraw urzędowych
Wykaz spraw załatwianych poprzez platformę e-PUAP